Rekrutacja na szkolenie pn.: „Social media” dla pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
W związku z realizacją projektu „Zrównoważony Rozwój Uczelni”, Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie poprzez Centrum Administracyjnego Wsparcia Projektów ogłasza nabór na szkolenie pn.: „Social media”.
Termin rekrutacji: od godz. 9.00 17.03.2021 r. do godz. 15.00 23.03.2021 r.
Termin realizacji szkolenia: kwiecień 2021 – maj 2021
Liczba miejsc: 20 (2 grupy po 10 osób)
Liczba godzin szkoleniowych: 24 godziny dydaktyczne
Liczba dni szkoleniowych: 3 dni
Forma prowadzonych zajęć: stacjonarna na terenie Krakowa
Kryteria naboru:
W trakcie Rekrutacji Kandydaci zostaną poddani ocenie zgodnie z kryteriami zawartymi poniżej:
- Kryteria formalne:
- Kompletność złożonej dokumentacji,
- Terminowość złożonej dokumentacji.
- Kryteria merytoryczne – okres zatrudnienia (Oświadczenie pracownika o zatrudnieniu – Załącznik nr 8)
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na okres do 1 roku - 5 pkt.,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na okres od 1 roku do 5 lat - 10 pkt.,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony - 20 pkt.
Do dokumentów zgłoszeniowych należą:
Formularz rekrutacyjny – Załącznik nr 1 /plik PDF, 208 kB/
Klauzula Informacyjna – Załącznik nr 5 /plik PDF, 396 kB/
Oświadczenie pracownika o zatrudnieniu - Załącznik nr 8 /plik PDF, 111 kB/
Zgłoszenie kandydatów do udziału w szkoleniu odbywa się na podstawie dokumentów rekrutacyjnych.
Ze względu na zagrożenie epidemiologiczne dokumenty w formie skanu można przesłać pocztą elektroniczną na adres: zru@urk.edu.pl, a oryginały z odpowiednią adnotacją można umieścić w skrzynce korespondencyjnej przed pokojem nr 4 w Centrum Administracyjnego Wsparcia Projektów w budynku przy al. Mickiewicza 21 lub wysłać pocztą na adres:
Dokumenty rekrutacyjne na szkolenie „Social media”
Centrum Administracyjnego Wsparcia Projektów
Zespół Projektów Dydaktyczno-Szkoleniowych
al. Mickiewicza 21, pokój nr 2, 31-120 Kraków
Wyniki naboru będą ogłoszone na stronie projektu lub poprzez informację e-mailową.
Dokumenty konieczne do złożenia w Biurze Projektu po uzyskaniu informacji o zakwalifikowaniu się na Szkolenie:
Formularz Uczestnika Projektu - Załącznik nr 2 do Regulaminu /plik PDF, 418 kB/
Oświadczenie Uczestnika o przetwarzaniu danych osobowych - Załącznik nr 3 do Regulaminu /plik PDF, 367 kB/
Oświadczenie o akceptacji warunków udziału w projekcie – Załącznik nr 7 do Regulaminu /plik PDF, 195 kB/
Ważne dokumenty:
Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w Szkoleniach organizowanych w ramach projektu Zrównoważony Rozwój Uczelni /plik PDF, 794 kB/
Nowelizacja Zarządzenia Rektora w sprawie Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w Szkoleniach organizowanych w ramach projektu pn. Zrównoważony Rozwój Uczelni /plik PDF, 359 kB/
Oświadczenie o rezygnacji z udziału w projekcie – Załącznik nr 6 /plik PDF, 200 kB/
Wszystkie pytania związane z rekrutacją prosimy kierować na adres email: zru@urk.edu.pl